گروه صنعتی کرمان موکت (آسیا چمن) گروه صنعتی کرمان موکت (آسیا چمن) .

گروه صنعتی کرمان موکت (آسیا چمن)

خرید و فروش چمن مصنوعی در کرج

 

کرج چهارمین شهر پرجمعیت ایران

کرج مرکز استان البرز و یکی از شهرهای بزرگ ایران به شمار می رود. موقعیت جغرافیایی این شهر در کوهپایه های رشته کوه البرز و کرانه غربی رود کرج قرار گرفته است و از این حیث آب و هوای مناسبی دارد. بعد از تهران، این شهر دومین شهر مهاجرپذیر ایران به شمار می رود و از این رو جمعیت نسبتا بالایی دارد. وجود موقعیت های شغلی و شهرک های صنعتی بسیار نیز یکی از دلایل اصلی این جمعیت زیاد می باشد.

این روزها ساختمان ها و آپارتمان های شیک و آسمان خراش بیشتری در این شهر دیده می شود. شاید برخی فکر کنند که کرج یک شهر جدید است، اما طبق شواهد به دست آمده یکی از شهر های باستانی ایران به شمار می رود.

یکی از مشخصه های اصلی شهر کرج ارتباط آن با مازندران و جاده چالوس است و از این حیث در بیشتر مواقع ترافیک های سنگینی در جاده های شهر کرج مشاهده می شود.

 

جاذبه های گردشگری شهر کرج

شاید توضیحاتی که درباره شهر کرج در بالا بیان کردیم، ذهن تان را به سمت یک شهر صنعتی می برد که مردم فقط برای کار و زندگی در آنجا سکونت دارند. اما باید بگوییم که کاملا در اشتباه هستید، زیرا کرج جاذبه های گردشگری بسیاری دارد که به نوبه خود بسیار منحصر به فرد می باشند.

از جمله این جاذبه های گردشگری به این ترتیب هستند: جاده چالوس، سد امیرکبیر، آبشار چاران، آبشار هفت چشمه، آبشار نوژیان، آبشار نشترود، آبشار کندر، غار یخ مراد، روستای آتشگاه، طالقان، روستای قدیمی کردان، کاخ مروارید، کاخ سلیمانیه، پل شاه عباسی، کاروانسرای شاه عباسی، پارک تنیس، باغ گل ها، بام کرج، پارک ایران زمین، امامزاده طاهر، دهکده آبی پارس و خیلی از جاذبه ‌های گردشگری دیگر.

فروش چمن مصنوعی در کرج

اگرچه شهر کرج از نظر جغرافیایی در منطقه خوبی قرار دارد، اما بسیاری از مردمی که در این شهر زندگی می کنند بیشتر وقت خود را به کار و مشغله های زندگی گرم می کنند، از این رو شاید فرصت کافی نداشته باشند تا از بودن در فضای سبز و طبیعت بکر و مکان های دیدنی که در بالا نام بردیم، لذت ببرند. در این جا است که استفاده از چمن مصنوعی اهمیت بالایی به دست می آورد. این روزها وجود آپارتمان های سر به فلک کشیده روز به روز فضای سبز شهری را کم و کمتر می کند و از این رو مردم روز به روز از طبیعت دور و دورتر می شوند، یا مجبورند برای بودن در طبیعت و فضای سرسبز، آخر هفته یا تعطیلاتی را به این کار اختصاص دهند. اما با افزایش تعداد مراکز فروش چمن مصنوعی در کرج، این مشکل نیز برای مردمان عزیز استان البرز برطرف شده است. کافی است یکی از معتبر ترین و قابل اعتماد ترین مراکز فروش چمن مصنوعی در این شهر را پیدا کرده و از آن برای محیط داخلی خانه، تراس، بالکن، پشت بام، حیاط و هر جای دیگری که مد نظر دارید، به کار ببرید.

شرکت کرمان موکت با سال های سال سابقه درخشان و جلب اعتماد و رضایت مشتریان با افتخار اعلام می دارد که آماده خدمت رسانی به مردم عزیز شهر کرج نیز می باشد. کافی است با مشاوران و متخصصان ما تماس بگیرید و باقی کار را به ما بسپارید.

چمن مصنوعی بهترین گزینه برای مردمان شهر کرج

بله قبول داریم که شهر کرج در رشته کوه البرز و کنار رود کرج بنا شده است و از این رو ممکن است دسترسی به فضای سبز و طبیعت ساده باشد. اما آیا تا به حال فکر کرده اید که هر از چندگاهی می توانید از بودن در این طبیعت و فضای سبز لذت ببرید؟ مطمئنا شما هم بعد از یک روز کاری در طول هفته نیازمند استراحت هستید و می خواهید انرژی بگیرید تا روز بعد را بهتر و سرحال تر شروع کنید. اما آیا می توانید هر روز به مکان های دیدنی شهر کرج بروید و از این منبع انرژی نهایت استفاده را ببرید؟ مطمئنا جواب این سوال خیر است. اما نگران نباشید، شما مجبور نیستید که کیلومترها رانندگی کنید تا به خواسته خود برسید. البته نباید دغدغه ها و دردسرهای نگهداری و رسیدگی به فضای سبز طبیعی را در اطراف خانه و حتی داخل منزل نیز فراموش کرد. در این جا شما تنها نیاز به یک مرکز معتبر فروش چمن مصنوعی در کرج دارید تا به خیال راحت خرید خود را انجام دهید و در هر جای منزل که دوست دارید از آن استفاده نمایید. به این ترتیب وقتی از سرکار با کوله باری از خستگی باز می گردید، می توانید از نمای سبز چمن مصنوعی در خانه خود نهایت لذت را ببرید.

چگونه بهترین مرکز فروش چمن مصنوعی در کرج را بیابم؟

این روزها فضای مجازی و اینترنت به قدری پیشرفت کرده است که با یک جستجو کوتاه می توانید سریعا مراکز فروش چمن مصنوعی در کرج بسیار زیادی را پیدا کنید. اما نکته مهم این است که باید چمن مصنوعی را تهیه کنید که برای استفاده در داخل خانه و یا حتی بیرون از خانه مناسب بوده و ماندگاری بالایی داشته باشد. در این جا است که می توانید به شرکت کرمان موکت اعتماد کنید. ما مفتخر هستیم که بهترین و با کیفیت ترین چمن مصنوعی را مطابق با خواسته شما ارائه می کنیم. از این رو نیاز نیست نگران مسائل جانبی باشید و می توانید با چشمان بسته خرید خود را انجام دهید. سبزی و طراوت خانه خود را به ما بسپارید.

چگونه از چمن مصنوعی در خانه خود استفاده کنم؟

این یکی از سوالاتی است که اکثر مردمان کلان شهرهایی مانند شهر کرج می پرسند. بیشتر اوقات آن ها می گویند که حیاط خانه یا پشت بامی نداریم تا از این چمن مصنوعی استفاده کنیم. اما خبر خوش این است که نیازی به هیچ یک از این ها نیست.

شما می توانید چمن مصنوعی را در تراس و بالکن هر چند کوچک و بزرگ خانه خود نصب کنید و با تزئین کردن آن به همراه گلدان یا میز و صندلی و یا هر چیز دیگری، آن جا را به یک مکان شاد و انرژی بخش تبدیل نماید. یا حتی می توانید برخی از دیوارهای خانه خود را با چمن مصنوعی سبز کنید و از تماشای آن غرق لذت شوید.

به این ترتیب دلتنگی خود را برای بودن در طبیعت و مکان سرسبز بر طرف می کنید و از سبزی چمن مصنوعی انرژی می گیرید. تنها چشمان خود را لحظه ای ببندید و فکر کنید که دیوار رو به روی میز غذاخوری تان را با چمن مصنوعی پوشانده اید، مطمئنا حالا غذا خوردن و حتی نوشیدن چای و قهوه در برابر این نمای سبز رنگ، حس ناب و متفاوتی به شما می دهد.

هم چنین، اگر سرویس بهداشتی بزرگی و شیکی دارید می توانید هر بخش از آن را نیز با چمن مصنوعی زیباتر و جذاب تر کنید. شرط لازم خرید از مرکز فروش چمن مصنوعی در کرج است که محصول با کیفیت و مرغوبی را ارائه می کند. به این ترتیب با استفاده مداوم و یا تردد بیش از اندازه روی آن، خیال تان بابت ماندگاری و طول عمر آن راحت خواهد بود.

آیا با استفاده از چمن مصنوعی در محیط داخل یا بیرون خانه خود دچار مشکل می شوم؟

زندگی شهری و زندگی در کلان شهرهایی مانند کرج، وقت زیادی را برای تان باقی نمی گذارد تا در خانه به مسائل جانبی مانند نگهداری از گل و گیاه رسیدگی کنید. اما این موارد در ارتباط با چمن مصنوعی صدق نمی کند، زیرا بی دردسر می باشد و مزیت های بسیار زیادی دارد. در این جا تنها به 4 مزیت اصلی این محصول شگفت انگیز اشاره می کنیم:

1.چمن مصنوعی نیاز به آبیاری ندارد. پس هم در مصرف آب و برق صرفه جویی می شود و هم می توانید بدون نگرانی در هر جای منزل خود از آن استفاده کنید.

2. نیاز به نور خورشید ندارد. از جایی که این چمن، مصنوعی می باشد مانند انواع چمن طبیعی، به آب و نور نیازی ندارد و همیشه مانند روز اول سبز و با طراوت به نظر می رسد.

3. نیازی به هرس کردن ندارد. همان طور که چمن مصنوعی به آبیاری و نور احتیاج ندارد، پس رشد هم نمی کند.

4. مصنوعی بودن الیاف آن به این معنی نیست که مصنوعی به نظر می رسد و یا مضر و خطرناک است. شما به سختی می توانید از نظر ظاهری، تفاوت چمن مصنوعی و طبیعی را تشخیص دهید. حتی با لمس کردن آن می توانید طراوت و شادابی را احساس کنید. از طرفی شرکت های معتبری مانند کرمان موکت به عنوان مرکز فروش چمن مصنوعی در کرج، محصولات خود را با مواد غیر سمی و بی ضرر تولید می کنند که هیچ خطری برای شما و اعضای خانواده تان در بر ندارند.

 

نکته که همواره باید به آن دقت کنید این است که بهترین مرکز فروش چمن مصنوعی در کرج را بیابید و با خیال راحت از آن در هر جای منزل که می خواهید به کار ببرید. از این رو دیگر نیاز نیست نگران طول عمر و ماندگاری آن و یا احتمال خراب شدن آن در اثر رفت و آمد بیش از اندازه باشید. یک چمن مصنوعی با کیفیت حتی با استفاده مداوم و رفت و آمد بسیار روی آن، شکل و ظاهر خود را از دست نمی دهد.

 

asiagrass.com

021-41127


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۴:۱۸:۴۳ توسط:بهناز امامی موضوع: نظرات (0)