گروه صنعتی کرمان موکت (آسیا چمن) گروه صنعتی کرمان موکت (آسیا چمن) .

گروه صنعتی کرمان موکت (آسیا چمن)

ایده های خلاقانه برای استفاده از چمن مصنوعی حیاط

 

1.پارکینگ:

در بیشتر مواقع، برای کف پارکینگ از سنگفرش ها، موزاییک ها و سیمان استفاده می کنند. چنین پارکینگی هیچ معنا و مفهوم و هیچ جذابیت ظاهری برای طراحی و جلوه بصری خانه به همراه ندارد. اما چمن مصنوعی در پارکینگ می تواند همه چیز را تغییر دهد، بدون این که زیر لاستیک ماشین ها ساییده شود و یا گل و لایی را به وجود بیاورد.

 

 

2.زمین بازی برای کودکان:

یکی دیگر از کاربردهای چمن مصنوعی حیاط این است که می توانید در منزل شخصی تان، پارک کوچکی برای کودکان و حتی حیوانات خانگی تان مهیا نمایید. چمن مصنوعی در این جا نه تنها نقش سرسبز کردن محیط بازی بچه ها را دارد، بلکه از آسیب و جراحت های جسمی آن ها جلوگیری می کند.

 

 

3. استخر:

این ایده می تواند حیاط را به یکی از هیجان انگیزترین بخش های خانه تبدیل کند. وجود چمن طبیعی اطراف استخر موجب ایجاد گل و لای و پوشیده شدن سطح آب استخر با چمن های کنده شده می شود، همه این ها را در کنار مواد شیمیایی لازم برای سالم و باطراوت ماندن چمن طبیعی قرار دهید که چقدر برای ناسالم شدن آب استخر می تواند فاجعه آفرین باشد.

اما چمن مصنوعی حیاط می تواند یک گزینه بی دردسر و بی خطر باشد که لذت شنا کردن در استخر را برایتان چندین برابر می کند.

 

 

4. زمین ورزشی خانگی:

چه چیزی بهتر از یک زمین فوتبال، والیبال، بسکتبال و حتی گلف کوچک که می توانید آخر هفته ها و تعطیلات را در کنار عزیزانتان بهترین لحظات را بگذارنید و خاطره های نابی را رقم بزنید؟

 

 

5. باغ خانوادگی:

اگر حیاط منزل شما به‌قدری بزرگ است که می توانید یک باغ زیبا و سرسبز را به وجود آورید، پس دست به کار شوید و نگران هزینه های نگهداری از آن نباشید.

چمن مصنوعی حیاط در کنار گل ها و گیاهان رنگارنگ و درخت های مختلف می تواند رویای داشتن باغ خانوادگی را برایتان به واقعیت تبدیل کند.

 

 

 

6. چمن مصنوعی بین موزاییک:

فرقی ندارد که از این ایده در پارکینگ، اطراف استخر، سراسر حیاط، مسیر ورودی تا درب داخلی خانه و غیره استفاده می کنید، در هر صورت وجود چمن های سبز لا به لای موزاییک های خشک و بی روح می تواند جلوه خارق العاده ای به حیاط ببخشد.

 

 

7. طراحی حیاط:

اگر می خواهید فقط دکوراسیون و ظاهر حیاط خود را خلاقانه تر و جذاب تر نشان دهید، چمن مصنوعی حیاط می تواند همان چیزی باشد که به دنبال آن هستید.

کافی است لا به لا چمن مصنوعی، شمشادها، درخت ها، از لامپ های تزئینی با نور مات استفاده کنید و فضای حیاط را به یک محیط شاعرانه مبدل نمایید.

حتی یک قدم فراتر بروید، تعدادی سنگ های تزئینی بزرگ را روی چمن قرار دهید و آبنما یا حوضچه کوچکی را به این ترکیب اضافه کنید تا جلوه ای از طبیعت را در حیاط خانه خود نظاره گر باشید.

 

 


برچسب: چمن مصنوعی آسیاچمن-چمن مصنوعی حیاط،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۲۵:۴۴ توسط:بهناز امامی موضوع: نظرات (0)