گروه صنعتی کرمان موکت (آسیا چمن) گروه صنعتی کرمان موکت (آسیا چمن) .

گروه صنعتی کرمان موکت (آسیا چمن)

انتخاب چمن مصنوعی

زمانی که تولیدکننده و فروشنده چمن مصنوعی مناسب و معتبری را انتخاب کرده‌اید که درست با ایده آل‌های شما همخوانی دارد، مرحله بعد انتخاب چمن مصنوعی است.

 در اینجا فاکتورهای متعددی وجود دارد که باید مورد ملاحظه قرار دارد:

 

●    بودجه

●    چه متراژی را می‌خواهید پوشش دهید

●    چه کسانی و به چه تعداد از چمن مصنوعی استفاده می‌کنند

●    دوست دارید نمای ظاهری چمن شما چگونه باشد

 

چمن مصنوعی هم به‌صورت تک‌رنگ و هم به‌صورت چندرنگ در دسترس می‌باشد. هم‌چنین ارتفاع‌های پایل متنوعی درست مانند تراکم‌های مختلف در دسترس می‌باشد. چمن مصنوعی با الیاف متراکم و ارتفاع پایل بلند و رنگارنگ، گران‌ترین نوع چمن‌های مصنوعی به شمار می‌رود. چمن تک‌رنگ با الیاف کوتاه‌تر نیز قیمت ارزان‌تری خواهد داشت.

 

 

 

ازنظرقیمت می‌توان چمن‌های مصنوعی را به 3 دسته تقسیم کرد:

 

1.چمن‌های اقتصادی

این نوع چمن‌ها معمولاً حدود نصف یک چمن گران‌قیمت هزینه‌بر می‌دارند. هم‌چنین این نوع چمن‌ها برای زمین‌های بازی مانند رولینگ بال مناسب هستند. شما می‌توانید از این نوع در مکان‌های پرتردد مانند بخش‌هایی که مخصوص بازی حیوانات خانگی می‌باشند، استفاده کنید، چون حالت و فرم خود را به‌سادگی از دست نمی‌دهند. سطح این نوع چمن‌ها محکم و سفت است و ازاین‌رو به‌سادگی تمیز می‌شود.

 

 

2. چمن‌های متوسط

چمن‌های متوسط نرم و لطیف‌تر از چمن‌های اقتصادی می‌باشند. بیشتر چمن‌های مصنوعی مدرن دارای یک‌لایه سیلیکونی می‌باشند تا احساس نرمی بیشتری انتقال دهند. این چمن‌ها اندکی پیشرفته‌تر از چمن‌های اقتصادی هستند. بیشتر محصولات مدرن نیز از راه دور شبیه به چمن‌های واقعی به نظر می‌رسند.

 

 

 

3. چمن مصنوعی ممتاز

این نوع از چمن‌ها دارای ارتفاع پایل بلندتر حدود 30 میلیمتر یا بیشتر می‌باشند و همین امر آن‌ها را برای زمین‌بازی کودکان گزینه عالی و کاربردی می‌سازد، زیرا سطح نرم و لطیف‌تری نسبت به چمن‌های متوسط و اقتصادی دارند.

چمن ممتاز از فاصله دور و نزدیک شبیه به چمن‌های واقعی دیده می‌شود و شاید تشخیص آن کار هرکسی نباشد. البته این نوع از چمن مصنوعی قیمت بیشتر نیز دارد، ازاین‌رو مطمئن شوید که مناسب و مطابق با بودجه شما می‌باشد.

 

 

 

گزینه‌های بیشتر برای چمن مصنوعی

اگر لایه پایه و بیس زمین شما ضعیف است و یا ناهموار می‌باشد، باید هزینه‌هایی را برای ترمیم آن بپردازید. این امر موجب امنیت بیشتر سطح چمن و هم‌چنین پایداری بیشتر آن می‌شود.

 

از طرف دیگر، شما می‌توانید کارهای بیشتری انجام دهید تا امنیت این زمین را بیشتر کنید، مخصوصاً اگر می‌خواهید ازآنجا برای بازی کودکان استفاده کنید. وجود لایه ضدضربه محافظ زیر چمن مصنوعی مخصوصاً در بخش‌هایی که از وسایل بازی برای کودکان به کار می‌برید، مانند ترامپولین، جامپینگ، سرسره و غیره، از اهمیت بالایی برخوردار است، زیرا جلوی آسیب را می‌گیرد.

اگر در خانه حیوان خانگی دارید، مراحل بیشتری وجود دارد که باید همه آن‌ها را موبه‌مو انجام ‌دهید. یکی از این موارد اطمینان از تخلیه و زهکشی مناسب چمن و سطح زیر آن می‌باشد تا ادرار حیوانات در لابه‌لای چمن گیر نکند و بوی بد و ناخوشایندی را به وجود نیاورد.

 

 

نتیجه‌گیری

زمانی که به مراحلی که در این مقاله گفتیم، توجه می‌نمایید، متوجه می‌شوید که انتخاب چمن مصنوعی پروسه بسیار دقیق و نیازمند توجه می‌باشد.

درهرصورت زمانی که بحث خرید چمن مصنوعی به میان می‌آید، ممکن است بتوانید چمن‌های مصنوعی ارزان‌تری را به‌صورت آنلاین بیابید و یا تخفیف‌هایی را برای برخی از چمن‌های مصنوعی مشخص، دریافت کنید.

به یاد داشته باشید که ابتدا همیشه از شرکت و تولیدکننده موردنظر خود، درخواست نمونه کنید تا ببینید که کدام‌یک از محصولات آن‌ها با خواسته شما و موقعیت مکانی و محوطه موردنظرتان هماهنگی بالایی دارد. همه این‌ها دست‌به‌دست هم می‌دهند تا بتوانید بهترین انتخاب چمن مصنوعی را داشته باشید.

 


برچسب: انتخاب چمن مصنوعی، چمن مصنوعی ایرانی، فروش چمن مصنوعی،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۰۷:۲۱ توسط:بهناز امامی موضوع: نظرات (0)